Τετάρτη, Αυγούστου 27, 2008

Καλή Αρχή!

Καλωσήρθατε στο μάθημα Δημιουργικότητα και Καινοτομία!

Στο μάθημα αυτό, ο κύριος Ευαγγελάτος κι εγώ, θα προσπαθήσουμε να σας μεταδώσουμε τις απαραίτητες επιστημονικές γνώσεις για το αντικείμενο του μαθήματος. Θα προσπαθήσουμε επίσης να σας μεταφέρουμε τις οδηγίες ειδικών για το πώς μπορείτε να καλλιεργήσετε την ικανότητά σας να δίνετε δημιουργικές λύσεις στα προβλήματα που αντιμετωπίζετε και να προχωρείτε σε καινοτομίες στον επαγγελματικό και κοινωνικό τομέα σκεπτόμενοι δημιουργικά (thinking out of box).

Το εκπαιδευτικό υλικό του μαθήματος θα είναι διαθέσιμο στη γραμματεία του Μεταπτυχιακού Προγράμματος από τη Δευτέρα 1η Σεπτεμβρίου 2008. Είναι απαραίτητο να προμηθευτείτε εγκαίρως το υλικό αυτό δεδομένου ότι πρέπει να το έχετε μελετήσει όταν αρχίσει το μάθημα στις 8 Σεπτεμβρίου. Εναλλακτικά μπορείτε να βρείτε το υλικό αυτό αναρτημένο, μαζί με άλλα σχετικά κείμενα, στη βιβλιοθήκη του μεταπτυχιακού προγράμματος, όπου μπορείτε να το μελετήσετε αν σας είναι δύσκολο να το προμηθευτείτε σε μορφή κομμένων δέντρων - όπως λέγεται συνήθως το έντυπο.

Πάντως, για την πρώτη μας αυτή επαφή θα ήθελα να σας ζητήσω να μας πείτε (γράφοντας ένα σχόλιο) με λίγα λόγια (α) για ποιό λόγο το διαλέξατε καθώς και (β) τι προσδοκίες έχετε από την συμμετοχή σας στο μάθημα αυτό. Τι δηλαδή θα θέλατε να επιτύχετε με την συμμετοχή σας σ' ένα προαιρετικό μάθημα όπως το «Δημιουργικότητα και Καινοτομία».

Θα τα πούμε δια ζώσης σε 15 μέρες. Ως τότε, περιμένουμε τα σχόλιά σας!

Μαρία Κωνσταντοπούλου

--------------------------------------------------------------------------

ΥΓ: Για να απαντήσετε πατήστε το σύνδεσμο (link) "σχόλια" και θ' ανοίξει ένα νέο παράθυρο με τίτλο "Ανάρτηση σχολίου". Στο δεξιό του μέρος υπάρχει μια τετράγωνη περιοχή με τίτλο "Αφήστε το σχόλιο σας", μέσα στην οποία μπορείτε να γράψετε την απάντηση σας. Στο τέλος μην ξεχάσετε να γράψετε το όνομα σας. Κάτω στην περιοχή επιλογής ταυτότητας, επιλέξτε "Ανώνυμος" και τέλος πατήστε το πλήκτρο "Δημοσιεύστε το σχόλιο σας", και αυτό θ' αναρτηθεί στο blog.

21 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλό Σεπτέμβρη λοιπόν σε όλους μάς,
εύχομαι αυτό το μάθημα να δώσει κάτι διαφορετικό από τα υπόλοιπα μαθήματα του προγράμματος.
Ελπίζω να ξεφύγει λίγο από την παραδοσιακή διδασκαλία και να είναι περισσότερο διαδραστικό.
Η αρχή με την δημιουργία αυτού του blog σίγουρα είναι μια θετική εκπληξη.

Ανώνυμος είπε...

Καλή αρχή και από μένα...

Από την εμπειρία μου στο χώρο των εταιρειών media αντιλαμβάνομαι ότι η δημιουργικότητα είναι από τα στοιχεία που ωθούν μια εταιρεία στην επιτυχία.
Από το μάθημα περιμένω να γίνει για μένα πηγή έμπνευσης για περισσότερό δημιουργική δουλειά.

Και... θα έλεγα όχι απλώς "think out of the box" αλλά "think out of your office".

Τσακιρίδης Κωνσταντίνος

Ανώνυμος είπε...

Καλό μήνα και από εμένα!
Ο κυριότερος λόγος επιλογής του μαθήματος αποτέλεσε η ελκυστικότητα του.
Θα ήθελα να ξεπεράσω τα εμπόδια στη δημιουργική μου σκέψη, να μάθω περισσότερα για την σχέση δημιουργικότητας και καινοτομίας και κάποια στιγμή στο μέλλον να αναφωνήσω Εύρηκα! ως άλλος Αρχιμήδης.

Έφη Μπαλτά

Ανώνυμος είπε...

Καλό μήνα! Καλή -διαδικτυακή- αρχή, λοιπόν!

Επέλεξα το μάθημα γιατί ελπίζω, όπως και οι προλαλήσαντες, ότι θα είναι έναυσμα για πιο δημιουργική σκέψη και περισσότερη καινοτομία σε κάθε τομέα.

Ελπίζω ο εξαιρετικός τίτλος του μαθήματος να ανταποκρίνεται στο περιεχόμενό του και η επόμενη εβδομάδα μαθημάτων (που για κάποιους μας είναι η τελευταία στο μεταπτυχιακό) να είναι άκρως δημιουργική από άποψη διδασκαλίας, μάθησης και γνώσης.

Γεωργία Νούτση

Ανώνυμος είπε...

Να πώ καλό χειμώνα;μπα...

Από μικροί διδασκόμασταν τη Λογική και τους Κανόνες.Για εμένα η Δημιουργικότητα και η Καινοτομία ήταν πάντα δύο έννοιες τόσο ελκυστικές και ταυτόχρονα τόσο ασαφείς..Όταν είδα αυτό το μάθημα ήξερα ότι ήρθε η ώρα να τις γνωρίσω καλύτερα!
Συμμετέχοντας σε αυτό το μάθημα προσδοκώ να αποκτήσω δύο νέους ''συμμάχους''που θα με κάνουν να μπορώ(επιτέλους!)να αποδεικνύω ότι κάποιες φορές πετυχαίνεις περισσότερα όταν δεν πηγαίνεις by the book!

Άννα Καμπάνη

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα, Καλησπέρα blog

Το μάθημα το επέλεξα ελπίζοντας ότι θα είναι ένας πολλά υποσχόμενος επίλογος σε ένα πολύ καλό μεταπτυχιακό πρόγραμμα.

Γκιουλετζή Κωνσταντία

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα σε όλους,

ο τίτλος αλλά και η περιγραφή του μαθήματος στο πρόγραμμα σπουδών με ώθησαν να το επιλέξω.
Δημιουργικότητα και Καινοτομία φαντάζουν ως πολύ δυνατά όπλα απέναντι στα αδιέξοδα που συναντάμε συχνά στις δουλειές μας. Αποκτώντας κανείς αυτά τα εφόδια έχει αυτόματα και ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μέσα στις επιχειρήσεις που φαίνεται να "πονάνε" σε αυτούς τους τομείς. Δεν έχω την αυταπάτη ότι στις 13 Σεπτεμβρίου θα είμαι δημιουργικός και καινοτόμος. Το βλέπω όμως σαν μια καλή αρχή.

Βαγγέλης Αυγερινός

Ανώνυμος είπε...

Γιατί επιλέξαμε το συγκεκριμένο μάθημα και ποιές είναι οι προσδοκίες μας από αυτό...Κοινότυπη αρχή για ένα μάθημα που ονομάζεται "Δημιουργικότητα και Καινοτομία"...

Ηλίας Μυτάτος

Ευαγγελάτος Ανδρέας είπε...

Προς Ηλία Μυτάτο

Καλημέρα

"Κοινότυπη αρχή" θα κάνουμε τη Δευτέρα (8-9-2008) το πρωί στην αίθουσα 710. Ακόμα είμαστε, παρασκήνιο.

Βέβαια θα ήταν ενδιαφέρον να κάναμε ένα δημιουργικό ξεκίνημα. Υπάρχει καμιά ιδέα;

Ανώνυμος είπε...

Θα θεωρούσα προσωπικά πολύ ενδιαφέρουσα την ανάθεση ενός συνολικού project, το οποίο θα μας δώσει την ευκαιρία να βάλουμε τη δημιουργικότητά μας να δουλέψει!
Άλλωστε η δημιουργικότητα είναι κάτι πρακτικό...αν δεν εξασκηθεί εξασθενεί...
Η μελέτη ανθρώπων που υπήρξαν δημιουργικοί και καινοτόμοι είναι σαφώς χρήσιμη. Χρήσιμη διότι μας δείχνει πως υπάρχει ελπίδα...
Ωστόσο οι άνθρωποι αυτοί δεν είχαν διαβάσει κάποιο σύγγραμμα που τιτλοφορούταν "Εισαγωγή στη Δημιουργικότητα Ι"! :)
Ήταν δημιουργικοί είτε γιατί είχαν φυσική προδιάθεση, είτε γιατί έζησαν σε ένα περιβάλλον που τους παρείχε πλούσια ερεθίσματα.
Αυτό το περιβάλλον θα ήθελα να συναντήσω τη Δευτέρα...

Ηλίας Μυτάτος

Ανώνυμος είπε...

Καλή Αρχή και απο εμένα!! Έστω και καθυστερημένα...

Ελπίζω τα μάθημα να μας εκπλήξει ευχάριστα και να μας επιτρέψει να αναπτύξουμε σκέψεις out-of-the box...

Συμφωνώ με το συνάδελφο κ. Ηλία Μυτάτο. Η αρχή είναι λίγο κοινότυπη..Ποιος άλλωστε θα έγραφε κάτι διαφορετικό σε μια ερώτηση που έχει "φορεθεί" τόσο πολύ;

Επίσης θεωρώ μη καινοτομικό το να γράψουμε 1000 λέξεις για μια δημιουργική προσωπικότητα...δεν διαφωνώ στη μελέτη της προσωπικότητας...Διαφωνώ στο 1000 λέξεις σε word...Μου θυμίζει "σκέφτομαι & γράφω" δημοτικού..Άλλωστε με τα μέσα που μας παρέχει η εποχή μας (δυστυχώς όταν ήμουν εγώ στο δημοτικό δεν είχε αναπτυχθεί το internet), πρόκειται για μια διαδικασία τόσο εύκολη όσο μια αναζήτηση στο διαδίκτυο και ένα copy-paste….

Αλλά επειδή μια κριτική χωρίς αντιπρόταση είναι ανούσια και ανώφελη, προτείνω να παραμείνει η άσκηση, αλλά με τροποποίηση των κανόνων «παιχνιδιού»... Δεν θα ήταν πολύ πιο δημιουργικό να μας αφήνατε να παρουσιάσουμε την προσωπικότητα που έχουμε αναλάβει με όποιον τρόπο κρίνει σκόπιμο ο καθένας μας; Μπορεί κάποιος να θέλει να γράψει σε word, άλλος σε power point, ενώ κάποιος άλλος μπορεί να βρει τρόπο να φέρει την ίδια την προσωπικότητα…(who knows?δημιουργικότητα και καινοτομία…)

Αυτά από εμένα… θα τα πούμε από κοντά αύριο… Ελπίζω το μάθημα να είναι μια δημιουργική και καινοτομική συζήτηση….

Κορωνιός Κωνσταντίνος

Ανώνυμος είπε...

Ρε γμτ...Δυστυχως ο δικος μου εχει κλεισμενη περιοδεια ολο το Σεπτεβρη και δεν ευκαιρει... θα περιοριστω στο word!
Πηρα το μαθημα γιατι η δημιουργικοτητα ειναι αυτη που ιδανικα ερχεται να "δεσει" ο,τι εμπειριες,γνωσεις,σκεψεις εχει αποκομισει κανεις απο αυτο το μεταπτυχιακο, αλλα και την δουλεια και τη ζωη του ΚΑΙ να τον ωθησει να τα χρησιμοποιησει ΟΟΟΛΑ αυτα ωστε να κανει το βημα ΠΕΡΑ απο αυτα, και ιδανικα να γκρεμισει καποιες απο τις παλιες πεποιθησεις, ορια και εμποδια.
Αλλωστε ολα ειναι "αδυνατα¨"...μεχρι που καποιος να τα κανει.
Αν το μαθημα μπορεσει
1ον να κανει αυτο το βημα περα απο τα..."συνηθισμενα" και
2ον καταφερει να αλλαξει/γκρεμισει εστω και ενα "limiting belief" μεσα στο μυαλο μας, εγω θα ειμαι ικανοποιημενος.
Αυτα, καλο καλοκαιρι, ειλικρινα και παντοτινα δικος σας...
Α...be creative, μαντεψτε ποιος ανεβασε αυτο το comment!α

Ευαγγελάτος Ανδρέας είπε...

Αγαπητοί συνάδελφοι

Διάκειμαι "απολύτως" θετικά απέναντι σε κάθε προσπάθεια δημιουργικής έκφρασης. Δεν επιθυμώ, και νομίζω ότι σε αυτό εκφράζω και την κ. Κωνσταντοπούλου, να είμαι μέρος των ορίων του τι θα κάνετε. Αντίθετα πρόθεση μας είναι να ενισχύσουμε κάθε προσπάθεια για δημιουργική έκφραση, τα όρια της οποίας να μπούν από εσάς.

Θα συμφωνήσω λοιπόν στη "διαφωνία" του κ. Κορωνιού για "έκθεση 1000 λέξεων" ιδαίτερα της μορφής "σκέφτομαι & γράφω" παιδιών του δημοτικού. Θα προτιμούσα μια prformance, ένα ζωγραφικό πίνακα, μια κατασκευή ready-made, ένα video, οτιδήποτε που θα μπορούσε να μιλήσει (ακόμη και) σε παιδί νηπιαγωγείου. Για την παρουσίαση του δε, θα έχετε χρόνο την Δευτέρα προς το τέλος του μαθήματος.

Επίσης θα συμφωνήσω και στο δημιουργικό project, που πρότεινε ο κ. Μυτάτος, το οποίο όμως να σας πω ότι έχει ήδη ενταχθεί στο αναλυτικό πρόγραμμα του μαθήματος.

Ανώνυμος είπε...

Γεια και χαρά σας,

Σχόλιο 1ον : Ο μύθος προφανώς αναφέρεται στην συνθετότητα των χαρακτηριστικών που απαιτούνται προκειμένου κανείς να είναι σε θέση να επιβιώσει και να προοδεύσει. Δεν είναι επαρκείς μοναχά γνωστικές διαδικασίες ή άλλα επίκτητα χαρακτηριστικά αλλά πρέπει να βάλει και ο Θεός το μικρό ή μεγάλο χεράκι του (πίστη να το πούμε...τύχη να το πούμε...ποιός άραγε ξέρει ?)
Αναφορικά στον Igor Stravinsky, επιστρατεύοντας το μοντέλο των τύπων της δημιουργικής συνεισφοράς, θα τόνιζα τα εξής:
α. Επαναπροσδιορισμός
β. Ανοικοδόμηση - αλλαγή κατεύθυνσης, και
γ- Επανέναρξη

Σχόλιον 2ον: Καίτοι ο χρόνος και ο χώρος διεξαγωγής του μαθήματος αποτέλεσε τον βασικότερο παράγοντα επιλογής του, με ενθουσιάζει η δυνατότητα κατανόησης των δρόμων στους οποίους πρέπει να περπατήσω έτσι ώστε να αναπτύξω αυτά τα τόσο χρήσιμα skills.

ες αύριον...

Δημήτρης Τουλάτος

Ανώνυμος είπε...

Kalispera,

1on. dialexa auto to mathima giati akougetai to pio endiaferon apo ola ta upoloipa epiloghs.
Elpizo mono na apodeixtei etsi.

2on. an kai theoro ton eauto mou dimiourgiko kai parolo pou eimai tis apopsis oti h dimiourgikotita kai h kainotomia den mathenetai alla kapoios gennietai etsi elpizo apo to mathima na matho na efarmozo tin dimiourgikothta stin douleia mou.

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα σε όλους τους δημιουργικούς συναδέλφους μου,
Προσπαθώντας να γίνω λίγο καινοτόμος δεν θα απαντήσω στο ερώτημα που θέσατε αλλά θα μοιραστώ μαζί σας κάποιες σκέψεις μου...
Νομίζω οτι το μάθημα ξεκινάει λίγο αντιφατικά... Η δημιουργία του blog είναι αναμφισβήτητα κάτι καινοτομικό που εγώ προσωπικά δεν έχω συναντήσει σε άλλο μάθημα. Απο την άλλη η πρώτη ερώτηση στην οποία καλούμαστε να απαντήσουμε είναι πολύ κλισέ, δεν συνάδει με τον τίτλο του μαθήματος και κατευθύνει σε αναμενόμενες και όχι καινοτομικές απαντήσεις (παρ'ολα αυτά με μεγάλη μου χαρά βλέπω οτι πολλοί δεν ακολουθούν την πεπατημένη!).
Αυτό που περιμένω απο αυτό το μάθημα και θα το χαρακτηρίσω σαν αποτυχημένη επιλογή αν δεν το βιώσω, είναι να πραγματοποιηθεί με τον πιο αντισυμβατικό τρόπο. Μόνο έτσι δεν θα πω οτι παρακολουθήσα ακόμα ένα μάθημα με ωραίο τίτλο. Κάθετι λοιπόν που δεν θα προάγει την δημιουργικότητά μας αυτές τις 5 ημέρες μαθημάτων είναι κατακριτέο.
Οι προσδοκίες αλλά και οι απαιτήσεις είναι πολλές και στο τέλος της εβδομάδας θα δούμε πόσο δημιουργικοί υπήρξαμε! Οψόμεθα...

Δημήτρης Γκανέτσος.

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα σε όλους τους συμφοιτητές μου,

και με το καλό να ξεκινήσει το τελευταίο μας μάθημα (τουλάχιστον για κάποιους τελευταίο). Ύστερα από δύο εξάμηνα στο μεταπτυχιακό αυτό ήλπιζα ότι τα μαθήματα της κατεύθυνσης θα ήταν πολύ πιο ενδιαφέροντα ή τουλάχιστον θα μας προσέφεραν ότι αναφέρει ο οδηγός σπουδών του προγράμματος.
Δυστυχώς αυτό δε συνέβει ποτέ (μπορεί κάποιος βέβαια να έχει διαφορετική άποψη)!!
Για το μάθημα αυτό που ξεκινάει αύριο, λοιπόν, δεν θα γράψω τι περιμένω αλλά τι δεν θα ήθελα να δω:
1ον: ιστορική αναδρομή των εννοιών του μαθήματος
2ον: καθημερινή παρουσίαση και ανάλυση θεωρίας που δεν θα μας χρειαστεί πουθενά
3ον: γραπτή εξέταση όπου θα αξιολογηθούμε για το πόσο δημιουργικοί είμαστε (κάτι που δε νομίζω ότι μπορεί να γίνει).
Γενικότερα, θεωρώ ότι μπορούν να βρεθούν διάφοροι τρόποι για να γίνει το μάθημά μας δημιουργικό και όχι να κάνουμε άλλη μία από τα ίδια.
Το blog αυτό, πάντως, είναι μια τεράστια έκπληξη για τα δεδομένα του προγράμματος αυτού και ελπίζω αυτή η έκπληξη να συνεχιστεί και τις υπόλοιπες μέρες.

Σε λίγες ώρες θα μάθουμε...

Μάλλιος Νίκος.

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα λοιπόν αν και λίγο καθυστερμένα σε όλους(είχα δυο τρεις πολύ δημιουργικές νύχτες που με απορρόφησαν...)

Σχετικά με το πρώτο ερώτημα, έχω να παρατηρήσω ότι ουδέποτε τέθηκε για μένα δίλλημα επιλογής, μεταξύ των μαθημάτων "Δημιουργικότητα και καινοτομία" και "Αρχές και Μέθοδοι Προώθησης Πωλήσεων"...για προφανείς λόγους!
Θα ήθελα να πω στον φίλτατο Κο Κορωνιό οτί οι 1000 λέξεις για την προσωπικότητα δεν είναι απαραίτητα "σκέφτομαι και γράφω", μάθημα το οποίο σιχαινόμουν κι εγώ.
Βέβαια, το πως βλέπεις κάτι έχει σχέση με το που μπορείς να διοχετεύσεις τη δημιουργικότητα σου.Για μένα το γράψιμο είναι ο τρόπος που μου πάει καλύτερα.Ως εκ τουτου κατανοώ και την αποψη σου Κώστα.
Όσον αφορά το μάθημα, έχω την εξης φιλόδοξη απαίτηση:να αποτελέσει ισχυρό κίνητρο για να ξυπνώ από τις εφτά το πρωϊ...

Καληνύχτα στη νυχτερινή βάρδια...

Νίκη Χειλάκου

zafeiris είπε...

α) Διότι μου φάνηκε πολύ καινοτομικό να διδάσκεται η καινοτομία
β) Να βρω ένα δημιουργικό τρόπο με το λιγότερο δυνατό κόπο να ολοκληρώσω τις εργασίες του μαθήματος και να περάσω και τις εξετάσεις.

ΥΓ: Σχετικά με τη χρήση του blog για επικοινωνία και προβληματισμό, δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα. Αν ο δημιουργός του blog τον βόλευε να το κάνει σε blog machine και όχι σε forum ή οτιδήποτε άλλο, με αφήνει αδιάφορο. Σκοπός είναι να εξυπηρετηθούν οι ανάγκες της επικοινωνίας και του μαθήματος με το μικρότερο δυνατό κόστος και τη μεγαλύτερη δυνατή απόδοση. Τι κι αν τα blogs είναι για να γράφονται ηλ. ημερολόγια; Στο έτος των full time 2007-2008 χρησιμοποιούμε το mediawiki για να στηρίξουμε το site των φοιτητών (www.zafeiris.com/aueb).
Δείτε το αλλιώς! (η δημιουργικότητα δεν περιορίζεται μόνο στην παραγωγή αλλά και στην κατανάλωση πληροφοριών και προϊόντων).

Ανώνυμος είπε...

"Ρε γμτ...Δυστυχως ο δικος μου εχει κλεισμενη περιοδεια ολο το Σεπτεβρη και δεν ευκαιρει... θα περιοριστω στο word!
Πηρα το μαθημα γιατι η δημιουργικοτητα ειναι αυτη που ιδανικα ερχεται να "δεσει" ο,τι εμπειριες,γνωσεις,σκεψεις εχει αποκομισει κανεις απο αυτο το μεταπτυχιακο, αλλα και την δουλεια και τη ζωη του ΚΑΙ να τον ωθησει να τα χρησιμοποιησει ΟΟΟΛΑ αυτα ωστε να κανει το βημα ΠΕΡΑ απο αυτα, και ιδανικα να γκρεμισει καποιες απο τις παλιες πεποιθησεις, ορια και εμποδια.
Αλλωστε ολα ειναι "αδυνατα¨"...μεχρι που καποιος να τα κανει.
Αν το μαθημα μπορεσει
1ον να κανει αυτο το βημα περα απο τα..."συνηθισμενα" και
2ον καταφερει να αλλαξει/γκρεμισει εστω και ενα "limiting belief" μεσα στο μυαλο μας, εγω θα ειμαι ικανοποιημενος.
Αυτα, καλο καλοκαιρι, ειλικρινα και παντοτινα δικος σας...
Α...be creative, μαντεψτε ποιος ανεβασε αυτο το comment!"

Κυριε-κυριε, τα αλλα παιδακια δε με παιζουνε, και αφου η βαθμολογια μας κρινετε και απο την συμμετοχη στο blog ειναι κριμα να το αφησω ορφανο...
Σπυρος.

Ανώνυμος είπε...

Καλή σχολική χρονιά και καλή αποφοίτηση για τους περισσοτέρους!
Η Δημιουργικότητα και η Καινοτομίες είναι δυο έννοιες διαχρονικές που διεκδικούν το χρόνο και τη θέση τους στην καθημερινότητά μας, προσωπική και επαγγελματική.
Είναι συνήθως το ζητούμενο και αποτελούν τις κινητήριες δυνάμεις των εξελίξεων σε κάθε ανθρώπινη δραστηριότητα. Συνήθως η Δημιουργικότητα, παρόλο που περιγράφεται ρητά στις αρχές και αξίες των εταιρειών, θεωρείται στην ρουτίνα της καθημερινότητα ως χάσιμο χρόνου, αμφισβητείται και συνήθως αναγνωρίζεται ετεροχρονισμένα! Ελπίζω η διεξαγωγή του μαθήματος να είναι ένα ακόμη ενδιαφέρον και χρήσιμο ταξίδι γνώσης και εμπειρίας…

Παναγιώτης Δημητρίου